Saturday, October 17

agyness deyn kau hot sial


someone get interesting with what am i interested on.

bukan apa.just takde org lain ke kau nak minat?ramai2 actor
and actress,models,singers.pegila minat orglain.takpayahla nak
sama macam aku kan?hey kawan.hopefully kau tak melantun balik
kalau da terasa tu.i admire her for along time oke?
tak payah la sebab nak ikut org then baru kau nak minat dia!


subahanallah , apa betul ka budak nie mencarut . aku tak pun baca belog kau , just follow  , kawan aku baca den dia terasa macam aku yang kau maksud kan . HAHA act like teenager lah doe . jangan jadi budak tak cukup akal . aku faham dulu meman aku ade krisis dengan kau tapi da 0-0 kot . lets bygon be bygon jelah .
mlas nak mencarut banyak . karang kurang pahala aku . pape pun , kau senyum jelah baca entry nie . gua memang suka budak agas . budak agas tu bahasa orang johor bharu , pergi survey okeh ;)