Wednesday, November 4

Reds HOt Chili Papers


anda kenal siapa gerangan perempuan itu ? biar aku ekseplain nama sebenar beliau . PUAN INTAN KU MONA LIZA binti JAMIL . she tough, full of passion , red lipstic , kebaya maniac and totally my Addmath Teacher . HAHHAH , gila ah . muka cun gila , aku paling selutt teacher aku yang sorang nie .


Dulu hari-hari dia pakai Kebaya pergi mengajar dekat sekolah. Aku kalau dia masuk kelas for sure tengok ape dia pakai hari nie , HAHHA , heel ape ? handbag ape ? dress or Kebaya ape ? gila selekeh tengok barang orang . Tapi takpe , dia tu sumber or role model untuk aku . CHILL lah tecer . gua suka lu .tapi bab belajar , kau jangan nak main gila . Aku sebagai simbol murid paling terkenal dengan title " BUDAK LUAR PALING TAK MAKAN SAMAN '' selalu mlakan penyepak tangan yang bersih and bau lotion dari dia tu . aku tak tahu le apesal , tapi kadang-kadang aku mengaku yang aku bersalah . Pakai tudung pendek hari-hari dengan takde singlet dalam and stokin yang warna-warna . kalau ikut sistem sekolah aku , borang merah tu macam surat cinta lah kepada budak-budak yang degil macam aku nie .

klaau flashback dulu , aku rasa kelas aku yang paling tip-top masa dekat sekolah , bayangkan boleh komplot satu kelas tipu cikgu . cikgu yang paling baik plak tu , time tu tak tahu ler apa ubat yang kitorang makan sampai jadi majal mcm tu . lepas tu , masing-masing tadah bontot and tangan lah nyah , dalah kena jemur panas-panas kena rotan and penyepak lagi , PEH , memang panas . Panas mak nyahh !!

byetheway teacher , gua selutt gila dekat lu .