Saturday, January 9

Fiksyen Melayu Malaysia



Aku moden juga.Layan facebook,layan Myspace.Layan yahoo Messengger.Memang dunia tu luas tanpa batasan.Takde had umum untuk seseorang.Tapi masih ada yang kolot.Tanya benda yang tidak sepautnya ditanya.

Tadi aku ym dengan sorang budak Putraj*** .Orang Malaysia kenali sebagai pusat pentadbiran negara.Bagga aku apabila sebut je semua rakyat tahu.Nenek sedara aku yang hidup tapi belum nak tamat tu pn tahu tempat ape tu.Penduduk yang padat dan dilahirkan intelligent semua menetap dekat sana.Tapi ada sekoh budak yang perangai macam lahanat hanjjing babi ni tinggal dekat situ jugak.Terus tercemar nama tempat tu di mata aku.Busuk.Rasa nak muntah je.

Masa ym macam biasa akan tanya stay mana ? duk mana ?? Age berapa ? Lepas tu  mulalah pasang satu topik untuk di bualakan.Dan dia tanya aku satu soalan yang aku kira , kalau aku dekat dengan dia.Aku nak potong kepala  dia bagi anjing tepi jalan makan.Entah anjing hendak ke tidak.Soalan di very simple

''kenapa bila lelaki cium prempuan , tetek diorang bergegear ?''

Haa tulah salah satu sikap orang melayu yang aku paling tak gemar.Ibu aku cakap paling-paling bangsat  lah.Memang tkptt kau tanya aku soalan macam tu sebab aku bukan perempuan yang melayan adegan REDtube  sambil webcam dengan kau lahanat.Aku ada maruah .Kau ingat semua perempuan layan kau sebab kau hot ? Hentikan lah.Kau hot pun sebab kau kaya bukan sebab muka kau yang macam penyapu buruk dalam jamban rumah aku tu .Kalau kau tak kaya , jangan harap ada betina nak dekat dengan kau .

Aku paling anti bila seseorang yang ak kenal pilih bulu.Bukan lulu bulu ya tapi, pilih buluh pelepah.Ramai orang yang aku jumpa hanya nak bergaul dengan orang yang sedarjat dengan diorang je.Enggang sama enggang, pipit sama pipit .Ah tu semua benda jahil orang dulu-dulu.Selalu fikirkan darjat daripada fikirkan masa depan dan perasaan.Cuba tengok cerita laila dengan majnun . Sadis gila.Cerita Kasim Selamat pun sama .Kalau lah aku dapat ibu mertua macam nyonya Mansoor , sumpah ! tak jadi menantu pn aku rela.Seryes.Pentingkan harta kekayaan.Benda tu tak bawak mati pn bhai.

kau perangai yang macam sohai tu,deleted je Myspace tu.Lepas tu suruh si Tom blog kau dari guna kan myspace ciptaan dia tu .Sekian terima kasih.