Friday, January 22

Muka Kau Patut Dapat Tapak Kaki Aku



kembang sial muka kau HAHA
macam psttt :)

bagus blog kau mempamerkan muka aku yang lawa ni.Terima Kasaih lah sohai .Terima kasih sangat-sangat.Sebab memalukan aku dalam medium yang sebergini besar, terasa diri aku ni popular pulak-kan.Kejang sial ayat.Bagus , aku tabik spring dengan kau sekarang kerana berani bersuara sebergini besar.Thumbs up.

Terima kasih jugak kepada kawa-kawan kau yang selalu tinjau blog aku ni kan.Terima kasih kerana membaca blog saya*Ayat gedik.Ouh terima Kasih hanat.Muahh muahh Muahh

Jangan kata aku sorang yang salah.Terhegeh-hegeh gedik dekat poser kau tu.Aku bukan gedik,tapi dulu hak aku .Aku harus buat macam tu.Kau sendiri mengaku dekat blog kau,yang kau datang lepas kitorang kapel.Salah sape sekrang ?Salahkan si Poser tu sebab kuat membohong.Kau bodoh sebab percaya apa yang dia cakap dulu.Aku pn termakan najis yang dia buang dari mulut dia tu.Aku rasa kau lagi bnyak makan sebab kau masih dengan dia sekarang.Setia macam bodoh.Aku bukan kalah atau apa.Aku tarik diri dari permainan yang dicipta.Terasa bodoh siapa yang turut serta main permainan ni.

Sekarang, aku rasa puas bila si Poser tu tinggalkan aku sebab aku mampu hidup dengan orang lain.Yang pasti lelaki yang ada dengan aku sekarang bukan seperti Poser kau.Pengecut.Tak berani cakap depan-Depan.Lain kali ajar dia macam mana nak jadi lelaki sejati.Bukan poser.Harap maklum.

Kalau dari pandangan aku.Aku memang tak sayang siPoser kau sebab tipu aku.Dulu mungkin aku bodoh sebab terima dia dalam hidup aku.Lepas aku tahu dia ada kau.Aku memang tarik diri sebab buat apa berebut apam balik yang tud tud tudd tu kan HAHA.TAK BERBALOI.Sedangkan aku mampu dapat yang lebih baik dari sekarang.Terbukti.Aku dapat yang lebih baik.Jauh lebih baik dari siPoser tu.

Terima kasih sayang aku yang sekarang,

Aku tak suka sumpah-sumpah.Oh cinta mati ?Alamak sohai , sweet sial kau.Aku dulu tak pernah sumpah-sumpah sebab aku tak percaya benda khurafat tu.Kelam ah kau.Tapi lepas ni aku akan cakap yang aku tak kan cari siPoser kau .What ?APAM balik ? amboii , sedap nama.HAHA.Bagus nama.Bila sebut lapar pulak kan.hmm , aku sambung.Aku tak kan cari dia lagi .Bagi aku dia nothing gila.Lost.Tak ada arah tujuan.Hanya mampu berdiri atas kaki orang lain.Mempergunakan benda yang tersedia ada.Tak  Independent langsung.Tak layak untuk aku.

Selama ni ada jugak orang yang macam kau.Buat blog tapi untuk tatapan sendiri.Kesian.Penakut nak publish ke ? Takut aku baca.Sudah-lah sohai.Hentikan lah.Perbuatan kau yang macam budak-budak dalam tadika tu.

Suruh aku buat semayang hajat? insyallah aku akan buat.Tapi dalam hajat  hidup aku, aku nak kau kena mati tengah jalan bersama sebab bila mati sama-sama.Baru namanya Cinta Mati.Kan comel macam tu.Coool.


AAku , kau boleh tipu. Cuba try tengok test tipu Tuhan. Tengok sikit kena laknat ke tak. Cubalah.