Monday, February 22

Kambing Tersepit ,



Aku Penat tahu tak macam ni.Penat nak layan hati aku.Aku belum kuat untuk setiap langkah aku.Kaki aku masih lemah untuk lakukan sesuatu yang baru.Kita mula nanti okay sayang ?Aku iklas dengan kau,tapi aku nk kau faham keadaan aku.Aku cuba.

Bee call aku mengadu itu dan ini.Aku dapat agak dari setiap tutur kata dia betul.Bukan sehari dua kitorang kawan.2 tahun dah sekarang.Sayangkan bee hubungan kita yang dulu ? Ingat tak masa dekat sekolah.Kita dating sama-sama.Makan burger dan online guna orang tu punya pc.Aku rindu tu.Dulu kalau aku nak panggil kau , Aku jerit je.Sekarang kalau jerit.Kau mana dengar lagi.Balik lah bee , aku rindu kau.Aku rindu nak tidur atas katil himpit-himpit.Rindu nak peluk kau sambil melalak dekat asrama.Aku nak makan cupcake yang kau tempah lagi.Kau dah lain bee,aku nampak tu.Aku nak bee yang sekarang.Sebab sekarang dia kuat.Tak macam bee yang dulu.Bodoh kerana siDia.Bee nanti balik kita lepak okay.Banyak benda nak cerita.Aku rindu kau bee.Sumpah.Jangan lupa bawa hadiah dari China jugak.

0 gorjes: