Sunday, February 28

Pukul 3

Pukul 3 petang , ada cerita syok dekat Hbo.MySassyGirl.Tapi kali ni versi matsalleh.Aku dulu tengok yang Korean.Memang best-lah.Dulu aku layan sorang je cerita.Sekarang aku layan berdua , dengan anak buah aku yang darjah lima tu.Atleast aku ada kawan dekat rumah.
Makan,minum tidur game tv , memang hot.
Semalam aku mimpi orang mati lalu depan aku,Aku tahu siape orang tu.Orang sebelah rumah.Yang dekat dengan aku.Kali kedua dulu aku mimpi orang dalam rumah aku mati.Aku serabut.Yang pertama dulu aku mimpi orang yang aku sayang mati.Tapi aku tak nampak siapa dia.Aku terus takut nak tidur awal sekarang.Aku dah had kan untuk tidur satu hari empat jam sahaja sebab aku tak nak mimpi lagi.Aku trauma.
Kau layan lah aku macam kawan kau ,takpe aku terima.Aku suka.Sebab aku boleh jadi semua untuk kau.Aku boleh jadi ninja untuk kau .

1 gorjes:

Cik Ecah said...

wui lulu, 4 jam tak cukup tau......