Tuesday, February 16

seterusnya ,


Aku nak menangis tapi tak boleh sebab aku dah mahalkan air mata aku ni.Untu kau kau yang penjahat jangan main api dengan aku sebab aku akan jadi tak senang dengan keadaan yang ada.Aku tak suka kau tipu aku.Cukuplah dulu terkena.Sekarang mungkin no lah sayang.Cukup.Aku penat.

Lepas kerja ni aku macam nak gerak balik melaka tengok-lah dengan keaadaan yang macam ni.Aku dah tak ada hati nak balik Melaka.Sapa je yang ada dekat Melaka hari ni esok dan seterusnya ? Semua nak balik belajarkan ? Aku keluar sorang-sorang jelah lepas ni.Senang sikit.Kalau aku balik perangai kau macam tu buat ape ? Kau jangan tipu aku sebab aku tahu dah taktik apa yang kau guna.Lapuk dah.Jangan salahkan aku kalau kau tak dapat cari aku lagi.

Jangan pandang muka aku kalau kau rasa tak layak.Semalam AcMilan kalah.Aku kena belanja diorang.Pokai kejap.

1 gorjes:

Leen Abdullah said...

uit,apahal neh.. yuhuuu