Saturday, March 6

3 hari ,

Aku makan banyak untuk hidup.Hidup semalamnya.Bukan sekejap.
Semalam aku pergi sukan sekolah air molek,Best gila.Sumpah.Aku terasa nak pegi sekolagh rendah balik.Rindu.Rindu sangat.Rindu nak main kejar kejar.Main cop cop tiang masa darjah dua.

Dekat sekolah tu aku kenal Uya.Mana Uya sekarang.Aku rindu dia.Takpe, esok isnin, dia banyak masa untuk aku.Aku tunggu.Dulu. dia kelas sebelah.Dia pandai sikit.Tapi kitorang still kawan even dia memang sombong dekat sekolah.Maklumlah dia budak jaybee.Haha.Tapi paling aku suka bila naik basikal dengan Uya pergi pasar malam.Dulu boleh macam ni, sekarang ?? .Hmmmm .

Aku belajar tak pakai handphone sebab aku takut malam-malam akan ada orang yang aku sayang call.Aku takut.Takut untuk terima kenyataan sebenar.

untuk bee, im here for you.Jangan macam ni sayang.Please.

0 gorjes: