Thursday, March 11

Mak kata Best ,

Aku terasa-lah aku akan kekurangan sesuatu.Aku dah dua hari duduk dengan cermin-cermin hidup aku yang aku tak boleh nak elakkan.Kena membebel ? itu pekara biasa.Tapi ada betul kata Uya tu.Aku tak patut macam tu dulu.Aku tak sepatutnya buat sebegritu sebab aku tak berapa kenal dia.So kau jangan terasa kalau aku jauh sebab aku terasa.Bye - bye - bye(buat macam lagu ezlynn, hi hi bye bye)

Lepas result aku terus balik.Lepak lepak rumah petang aku keluar.hilang tensi dekat kepala.untuk sekejap je.Tak lama.

Malam aku pergi karok karok.Belum best sebab bilik penuh.Tengok Alice And Wondeland 3D.Aku layan sorang sorang sebab orang sebelah semua dah lentok.Mak Aii , aku sorang je yang faham jalan cerita.Poodah.
Aku jumpa ramai,semua aku tegur.So lepas ni jangan kata aku demand dan sombong.Boleh ?

Afiq Aiman.Thanks for the day.Jangan lupa balik Melaka dan 1600

0 gorjes: