Friday, April 2

Bunga Zreox ,



Aku senyum sorang - sorang sebab aku dengan dia dah okay <3.Thanks untuk supersaver semalam, sebab dengan supersaver aku dapat voice to voice walaupun aku agak sesak nafas nak luah kan apa yang aku rasa.Takut tersalah cakap.Akan lebur semua.Line penuh so aku dapat baca setiap entry dengan laju.Lepas ni sape ada broadband datang rumah aku sebab depan rumah aku ada pencawang.Lepas ni strymx kalah le dengan celcom broadband.

Zvy  : Lu, ada orang pakai Zara cerita satu kampung !
         Mahal sial baju dengan handbag dia.Limited ah.
Aku : Yeke ?Aku pakai Zara masa form two tak cerita pun.
         Apesal ?
Zvy  : yeleh, dia baru kenal brand kau tahu tak?Semua brand dia cerita.
         Zara , Roxy,haa apa lagi tah.
Aku : Eyewwww , kolot sial.Nama je duduk TOWN tapi kolot habis.
Zvy  : Then dia da cerita pasal kau add dia.
Aku : haaa aku ada add dia.Aku sengaja je sebab nak Friend kan.
         Uya kata buat buat le sambung perhubungan tu HAHAHA
Zvy  : Sial je dia.Haha.kau tahu dia kutuk kau macam macam.
          Yelah kau kan hamak sangat boyfriend  yang dia curi dari kau tu.
         And dengan muka tak malu dia kutuk kau beb~Lancaww,ini enrty dia
         bagi kau-

Untuk kau-
apa kau nak..?asal kau add aku kat facebook kau?kau nak berkawan dengan aku ker?hah?aku pernah bagi kau peluang dulu tapi kau ambil kesempatan..sori to say gurl..but no way..go away!aku xde kene mengene dengan hidup kau dah lah,..apa yang kau nak lg?aku dah maaf kan kau dengan apa yang kau telah buat..soo?wtf??jangan lah cari pasal..aku terserempak kau kat klcc aku buat xtaw jer..yang kau nk sebok-sebok balik dalam hidup aku nie nape??hah kak oit??aku harap kau paham apa yang aku cakap kan nie..and please aku yang nak tag-tag gambar bf i kay..kau dah buat dye mcm2 kau kutuk dye mcm2 so dah lah..bela lah..jangan cakap kau x hamak lah.ape lah..kau dah cakap to buat kah..jangan pakai cakap jer tapi x buat pompuan..sumbat dalam kepale kau k..
sekian terima kasih

Yeahh aku bukan hamak lagi boyfriend kau.Aku takde niat pun nak rampas balik.And untuk pengatahuan kau, aku anggap dia macam kawan aku.Aku tak hamak pun nak add.Saje je nak tunjuk boyfriend baru aku dekat facebook tu.Kau ingat aku suka ke nak add kau ?Alah semak je.buat berat  facebook aku je :D

Btw.Thanks Perak's sebab datang rumah pagi tadi <3

Marilah Tengok gambar bawah.Cute kan yang baju  hitam dengan yang blaus pink tu,Kan kan ?

1 gorjes:

Red said...

thank je,

pic xupl0ad.