Monday, May 31

Entri Pukul 2:47 pagi

Sekarang jam 3.06 minit pagi.Aku masih belum tidur sebab fikir benda bodoh pukimak haram ni.Ikutkan hati nak pergi kahak kan muka betina sundal tu.Aku tak kacau dan sentuh hidup dia kenapa mesti dia tanya hidup aku.Aku dah boleh terima kenyataan sekarang.Dan aku sekarang dah pun ada yang lain.jangan risau aku tak mungkin ambil dia.Aku dah dapat yang lebih elok dari dia.Lebih kaya dari dia.Ayat klise kan?
kau yang paksa aku cakap macam ni.kalau kau tak mula dulu aku tak ingat pun  benda lama
aku bahagia sekarang.Bahagiakan sayang :)

Jangan paksa aku buat benda yang aku tak nak buat.Kalau aku buat kau merana.Kau yang sakit hati nak bunuh diri.Aku kisah apa kalau kau mati.Sesen duit aku untuk beli barang Gucci pun tak gerak kalau kau mati kecuali tak ada sape nak bayarkan duit kebumi kau.Itu mungkin aku tolong.

Kawan-kawan aku dah galak gelak-kan kau sekarang.Tiba tiba je ada yang cuba stalker aku guna FoamSpring.Pelik.Lepas aku post dkat blog terus kau tanya.Aku tahu itu medium terbaik untuk kau bertanya.Tak salah pun.Aku tak kisah.Tapi soalan kau yang membabi buta tanya aku macam tu buat aku terasa nak hayun penapak kaki aku dekat muka kau.

0 gorjes: