Saturday, June 12

Highway Melaka ke Johor ,



Hari ini saya gembira kerana hari ini hari lahir sayang saya yang ke-18.
Selamat Ulang tahun Shahir @ Caer.I Love You.And never stop to loving you baby.With a thousand love i will bring it beside me.Deeply im only wanted you now baby.Now.Please wake up and call me while whisper in my ear ' Lulu i love , i wont lets you go baby ''. 

Senyum hari ini sebab senyum.Hari ini hari sabtu.Saya tidak ke One Cafe untuk event yang saya tunggu-tunggukan.Saya nak ke sana.Tapi saya bekerja.Ouh Mennnn ! i hate thah.Haha.Terpaksa-lah terperap dalam kedai dan layan perasaan dengan lagu Ruth Sahanaya-Kaulah segalanya.Demmm.Tak pe , tak lama lagi aku akan tinggal0kan semua benda yang aku lakukan dan akan buat benda yang baru termasuk layan hati baru.

Tadi jangan terkejut kalau aku kata aku on call dengan Athirah Rafee Berry.Terkejut ke ? Apa lagi amik pen dan nota catat segala perbualan kami dan esok keluarkan dekat press Lulu and Athirah dah tamat-kan peperangan dingin yang berlaku.Demm . lepas ni siapa yang cuba stalker aku guna formspring dah kantoi sebab athirah sendiri tak tahu siapa punya angkara yang menggunakan nama dia.Jyeah.Aku senyum lagi.Aku kata mungkin jadi bestfriend lepas ni.Siapa setuju angkat tangan taw taw taw.Bhahahah.Rasa kau wahai sial sial di luar sana yang cuba menjahanamkana nama aku baik behenti je sekarang.Cuci tangan ye jangan nak semak kan kepala kami lagi.



0 gorjes: