Friday, July 30

Plan ke ?

Kalau aku kata aku cuba bunuh diri masa dalam gambar ni kau nak cakap ape ? Kau nak cakap aku dah cukup pahala dan cukup bersih dosa yang ada pada diri aku? Macam tu ? Nak kata aku belagak nak mati sangat sebab dah cukup kecewa.Tolong okay.Aku Lulu Quraisyah.Boleh jadi lelaki , boleh jadi perempuan.

Nak kata aku syok sangat dekat kau? Tak sayang , i sikit tak syok dekat u even i kata i sayang sangat dekat you lepas you text i , you tanya i sayang you ke tidak kan ? I cakap sayang tapi lepas 10 minit i ulang soalan you tu terus i kata . Fakk .Entah , i pun tak tahu kenapa sayang.Sebab i tahu tu semua tipu je.You jangan salah kan i taw kalau lepas ni i buat buta bila i jumpa u.Tadi kan , i online , i buka Facebook you.Ada orang lain main wall to wall.I baca b , then i amik mouse terus i click dekat remove friend.Klik Klik.Hilang dah you dari friend i.Heee i suka taw.Sebab i dah tak perlu ingat you lagi .

Sekarang hidup untuk buku.Buku untuk hidup.Kau Lulu layak cari yang baik dari dia.Lupakan dia dan game kan.Amacam , nak join venture ?

0 gorjes: