Tuesday, August 10

Demam ,

Bila kita suka ramai yang datang himpit.Cuba try test kalau kita susah.Ada sesipa yang datang tolong tak ?Kalau ada pun satu dalam seribu.AKu bukan nak mengungkit.Aku sendiri dah terima padah dia.Mula mula bapak bajet suruh aku add dekat facebook.Kata nak kawan ape lancau.Aku add dia.Dah dasar aku memang tak suka add dan approve orang.Aku kalau tak kenal aku biarkan jelah.Aku malas nak take any action.

Mula-mula Im aku.Ayat nak skema.Kalau boleh nak ber I dan ber You.Jangan nak fucked-Up sangat lah kan.Aku kenal spesis macam kau tu.Lepas dah baik mula lah tikam belakang kawan sendiri.Dan aku mangsa dia.Kau kan perempuan.Aku ingat-kan.Aku ni punya baik tak libatkan kau dalam cerita kau.Yang kau duduk sibuk campur kenapa ?Ada aku mintak tolong ? Tak -kan .Dah lepas ni kau buat hal kau.Jangan nak menyemak lagi.

Boleh ?

0 gorjes: