Monday, August 2

Kering ,

Sejak-sejak nak puasa ni kan aku dah banyak-kan mengumpul pahala selain banyak beramal dengan membayar sesuatu benda yang aku tak perlu ada.Ahh demm.Kau dah kenapa Lulu.Suka bikin onar dalam hidup sendiri.Cuba cari jalan yang kau nak tuju tu betul-betul.Jangan nak semak-kan kepala dengan segala haram jadah yang ada.

Okay.Nak cakap pasal socialization yang baru petang tadi aku duk dengar apa yang lec aku cakap.Aku balik puas fikir.Apa kejadah topik tu masuk.And yes,finally i find out.Kalau nak cakap banyak pun susah sebab kita ni random.Kalau cakap satu statement yang regular ramai yang akan terasa dan tersentap.Kenapa? Sebab kita random kan.Itulah,mak aku selalu cakap.Kalau nak kawan rapat dan rapat jangan ramai-ramai.Kang ada yang termasuk dan tersentap bila sorang masuk line yang salah.Kan dah boleh jadi gaduh dan bahan umpatan si Gorjes yang pandang macam nak terbelahak tu.Ish ish.

Dalam kelas tu aku tahu ada yang tak suka.Ada yang suka dengan perangai aku yang macam sial ni kan.Kalau lalu sebelah sebelah pandang senyum lebar sampai tak cukup muka tu.Dah lepas selisih,makkk aii kau punya mengumpat macam haram kan*cakap gaya gaya Cik Intan(salah seorang kembar tersiam aku dekat campus).

Esok jangan lupa Put Your Hand Up !

0 gorjes: