Tuesday, August 31

Panas ?

Jangan nak terasa sangat kalau tak makan cili pada bualan puasa yang mulia ni.Aku tahu ada yang sentap kalau aku cerita benda betul.Aku malas nak cerita sebab aku tahu aku akan kena serang lepas ni.Dan paling teruk aku dah kena delete dari facebook.Takpelah.Bagikan dia.Bagi kan apa dia nak buat.

You nak kawin dengan i tak ? You boleh jadi husband i nanti.I janji i tak gatal plus gedik.(nada mengada-ngada)

Sakit kepala aku sekejap bila dengar ayat macam ni.Nak muntah pun ada.Geli weh.Geli.Aku tak tahu kenape aku geli.Kau muda cantik ada otak.Orang kata beauty and brains.Cun dah tu.Boleh kaya sekejap lagi kalau nak.tapi bila kau dah kawin,kau nak buat macam mane?Lagi sedap kalau dah ada anak.Boleh buat semua benda macam orang sebaya kau buat?Jangan pandang benda tu mudah.

Dah tu , orang yang kau sayang sangat tu dah jadi hak orang lain.Cuba kau hentikan benda bodoh kau tu.Cukuplah kau dah buang dia sekali.Jangan nak kutip-kutip lagi.Bikin semak tahu tak ?

Tapi semalam dia kata , iloveyoubaby dekat aku.Kau marah tak ? Keh keh keh

0 gorjes: