Monday, September 6

Culcture Shocked

Dekat sehari lebih aku habiskan masa dengan Ajim dekat Institud Jantung Negara.Syukur lepas ni dia dah boleh balik.Tube semua dah boleh cabut.Takdelah kalau nak tidur mengerang 'Sakit lulu , sakit ni , macam mana nak tidur ? ' Aduhh.Aku nak menangis bila perkataan sakit keluar tapi aku tak sanggup.Sebab aku tahu nanti ada je air yang keluar.Menitik dalam hati aku sanggup.Untuk kau sayang,apa pun sangup kan.Janji aku dapat tengok kau senyum dan senyum.Itu dah cukup buat aku bangga dengan kau.

Aku masih tak gerak balik Melaka lagi sebab aku tersekat.Tersekat sebab aku tak ada duit sekarang ni.Duit aku dah banyak labur dekat Ptptn haram.Aku tahu aku kena labur sikit untuk pinjaman ni.Aku terpaksa.Lumayan lepas dah process semua.Dan orang paling pertama aku akan labur duit untuk Mak Timah aku.Aku tahu aku banyak buat mak aku geram rasa nak tampar-tampar tapi dia diam kan.Aku degil.Ayat selalu abang aku pakai.Aku sedar aku degil tapi aku tahu jaga diri aku.Tahu jaga Dara aku.Culuplah.Tak payah nak pertikaikan apa yang aku buat dekat luar rumah.Aku semak.

Dengan BANGGA sekali aku masih menyatakan yang aku HeartBroken.Terima kasih ubah aku menjadi yang dulu.Terima kasih yang teramat.Aku berterima kasih sebab aku tak ambil masa yang lama untuk kenal kau dan dan tak ambil beratus dan beribu hari untuk bergaduh dengan kau.Aku tahu ramai yang kata aku bodoh sebab masih ingat kau.Masih jerit nama kau malam malam kalau mimpi , text junsu cakap aku rindu kau.Sedangkan kau seronok keluar dengan perempuan lain yang sepuluh kali baik dari aku.Betul kata kawan-kawan kau,kau dah berubah.Mungkin kau culcture shock dapat stadi sana.Aku tak kisah sebab dekat sini aku boleh haunting Brader-brader yang lebih power dari kau.

*masuk kali ni dah dekat 20 kali lagu Impossible ulang balik.haishhh

0 gorjes: