Thursday, September 23

Flash back

Dulu-Dulu aku selalu dajal-kan orang.sampai sekarang aku dapat rumate yang suka jugak mendajal kan orang.Termasuk lah aku dalam list untuk di dajal-kan.Kesian.Tapi bila fikir, kalau tak ada orang macam aku dan Intan mungkin tak best dunia ni kan kan.

Akibatnya aku terlebih gelak dengan budak-budak rumah aku.Pukul 2.35 pagi masih duduk tengok wayang dalam bilik aku.Al-maklum dalam bilik sekarang dah ada speaker 4 biji untuk mengegar-kan Mais tersayang.Malam tu sempat jugak aku shoot untuk teenage pregnancy social week.Siap kerja.Tak payah jadi perempuan gila jalan dekat SACC mall bawak perut ke hulu ke hilir.Perut yang penuh dengan baju nak bawak pun susah ni nak bawak anak orang.Haishhh susah jadi mak bapak ni.

Tiap-tiap malam aku sekarang dah ada yang menyanyi dan call.Tiap malam tidur dah nyeyak sebab suka.Kan senang kalau hidup bahagia.Tak payah berebut itu ini.Semak jelah-kan.Tiap pagi nak pergi class pun ada yang kejut juga.Tak payah susah-susah nak set alarm.

*tapi harini aku tidur pukul 9 sebab wet-dream dengan intan.Alamakkkk !

0 gorjes: