Monday, September 27

Hello Saya Retis

Hello saya Lulu Quraisyah.
Saya dah besar sekarang.
Saya dah pandai jalan pakai heel 6 inci.
Saya dah pandai pakai barang bundle dan branded.
Saya dah pandai kalau jalan bontot tonggeng sikit bagi lelaki pandang sampai tersungkur.

Boleh tak ?

Hello saya Lulu Quraisyah.
Saya belajar di Shah Alam.
Saya serumah dengan perempuan gila.Perempuan tak betul dan perempuan pelik.
Saya suka tidur sambil Intan memekak dekat sebelah.
Saya suka bangun lagi 15 minit class nak start.
Saya nak tukar-kan Unisel Campus Shah Alam ke Campus Bandaraya Melaka.

Boleh tak ?

Hello saya Lulu Quraisyah.
Saya tak ada boyfriend.
Saya nak boyfriend yang macam haram tapi baik.
Saya kalau boleh nak cari orang baru.
Saya nak merasa juga kissing atas motor dan dalam kereta.
Saya lepas ni nak jadi perempuan baik.
Saya lepas ni kalau ada boyfriend saya nak update semua pasal dia dekat facebook.
Saya kalau nak dapat boyfriend yang handsome je.
Saya kalau ada boyfriend saya akan maki perempuan yang dekat dengan dia.

Boleh tak ?

0 gorjes: