Thursday, September 2

Maxis Malaysia .

Terima kasih maxis menghubung-kan masyarakat dengan masyarakat lain.Suka suka.Saya suka sebab dapat call hari-hari.Heeee dah suka dah suka.

Aku rasa sepanjang puasa berat aku semakin naik bukan kurang.Kalau kurang penimbang tu kaki kencing.Sebabnya perut aku makin lama makin ke depan depan dan depan.Aku tahu aku tak mengandung sebab daddy dia tak pernah sentuh aku sepanjang aku dengan dia.Tahniah sayang.Aku sayang kau.

Aku makan nasi dengan daging kari tambah ayam dengan masak sayur.Lepas tu aku order telur dengan budu sekali.Paling last beli ikan keli goreng.Ada side order lain.paling terakhir order tomyam campur.Aku rasa sejak puasa selera aku dah macam anak badak dah.Main pakai makan je apa yang terlintas dalam hati.Jangan marah aku kalau aku kata berat aku macam anak gajah sekarang.Jangan marah kalau jalan sebelah dengan aku sambil makan dan perut lagi besar dari tete.Bahaya tu nokkk !

tapi kejap tadi , grrrrrrrrrrrr grrrrrrrrrrrrr receive new text mesage and - i terbangun and i ingat u.I rindu :')

0 gorjes: