Sunday, September 19

Sometimes , we should.

Kadang-kadang aku fikir,apa yang aku tak cukup lagi dalam hidup aku.Aku tahu apa yang aku hajat-kan sekarang semua aku dapat.Aku tak nafikan.Semua yang aku nak dapat.Kebebasan yang utama.Ya aku mengaku aku jahat.Liar dan nakal habis.Junsu selalu kata-'Kau kalau bab menyetan kau memang pandai Lulu'.Kalau nak melepak sampai pagi ajak aku.Call dekat rumah.Ada kereta , ada motor memang jalan.Tak payah mintak permission sebab aku dah dapat sejak aku form 1 dulu.Mak kata aku teenager.Dia nak aku rasa teen-hood aku sepuas-puasnya.

Tapi ,

Aku pelik dengan orang yang tak dapat kebebasan dari dulu.I meant dari dia kecik-kecik.Sebab lepas dapat sambung belajar dekat mana - mana Universti,jauh dari keluarga dan mula dapat kawan yang sekepala dah mula lupa daratan.Aku pelik sampai ada yang culcture shock.Sedihnya aku.

*tiba-tiba ingat cerita dekat Oasis - Janji Seorang Anak.

0 gorjes: