Wednesday, October 27

Malu Doh ,

Malu bila online balik Myspace yang dah berabad kurun aku tinggal-kan.Bukan malu sebab duduk lokap dua hari masa balik Melaka macam journalist tu cakap kan, tapi malu bila baca older comment yang ada. Dari situ aku dapat rasa how sweet are you hubby. I senyum bila baca comment you pada i. Geli hati pun ada heee.Bytheway you still be my Hero.

Mudah je kalau nak cari aku.Search je Lulu Syarif.Sure jumpa. Bhahhaha

Bukan mudah nak jadi Hot- Setap macam kau kan. Duk mencanang cerita bagai,tapi habuknya haram.kesian aku tengok kau ni sayang.Nak kata bodoh, belajar sampai IPTA.Tapi habit tak berubah dari dulu sampai sekarang. Asyik nak jaga tepi kain orang je.Kau tak penat ke ? Cuba satu hari aku duduk call and text macam-macam tanya itu ini.Kau semak tak ? Grow up beb.

Pak Ali Rustam kata - Melaka Maju 2010. Kau bila nak maju ?

0 gorjes: