Tuesday, October 12

The Real Scene

Theres the real scene i had to facing every second of my time.

Aku perlukan dadah untuk hidup. Hidup aku boleh carry on dengan dadah yang selalu ada dan selalu melekat dalam badan aku. I can feel it. Sofly and caring. How could you left me? Demmm.

Semalam aku tengok cerita Kami the Movie. Cerita tahun 2008. Superb.Masih macam dulu. Aku ingat lagi masa cerita tu baru keluar wayang, aku dengan kezen-kezen aku yang selalu menyemak dalam wayang untuk tengok cerita tu berulang kali. Masuk panggung untuk cerita Kami ada dalam 4 kali. Tak bosan sebab masa tu kepala tengah high layan Indie. kau tanya Lulu, gig mana dia tak pergi masa zaman gemilang Indie? Asal ada gig muka dia menebeng dekat entrance. Tak dengan Uya dia dengan Syera Ng and EmmaGila. Seluar skinny dalam almari macam-macam kaler ada. Jangan tak percaya,warna kuning pun mak tiri aku pernah beli-kan. Untung ada mak Tiri yang memahami kehendak anak-anak. Setakat kasut converse yang dah rabak pun aku simpan. Orang kata Old School. Untung-untung.

Tapi ,

Sekarang dalam wardrobe hanya ada blaus labuh dengan short pants yang dah nak barai. Bosan. pergi class pakai selipa. Bukan Converse lusuh lagi. Lulu dah jadi perempuan. Perempuan betul yang pakai  benda-benda perempuan. iskkkkk. sekarang pun Lulu dah pandai tacing.Dah pandai nak becinta.Dulu-dulu tukar lelaki macam tukar baju. Sebab pada dia, Men Always Jerk's.

One She Calling You Jerk's. You Always be Jerk's.

Sayang betul si Ali dekat Si Abu. Kalau Abu boleh hidup lama kan best. Tak susah sangat pun hidup.Aku suka Ali. Ali baik tapi Ali bodoh ! Abu baik tapi jahat. Dia mati dulu. Bosan. Ali macam Yap Perry tapi Yap tak nak megaku. Malu le tu =..=

Hidup ni memang Palat. Esok Masih ada - Kami The Movie,2008

0 gorjes: