Friday, October 22

Will Be back Soon

Mummy, kaya kan mummy sekarang dah boleh buat rumah dengan pintu pagar kita pakai grill besi. Lepas tu masuk rumah mummy tu dua hari je kan kan ? Aishhh kaya mummy ni. Lain kali kan mummy dalam bilik I letak sekali toilet.Jangan ada wall. Lepas tu katil dengan bantal alas kan baru batu bata. Urban sikit. Jyeah lepas tu cakap dengan babah, bila dia balik dari oversea jangan lupa beli kan I handcurf. Alaaa untuk accesories je. Boleh kan babah :P Pfttttt

Untunglah ada journalist yang tak bertauliah dengan menge-post detail-detail yang akan menjatuh kan aku.Untung betul siapa yang percaya dan like. Terima kasih. Saya suka. Saya suka. Saya suka.


Sementara aku duduk dalam lokap sambil online. Aku nak buat satu pengunguman bahawa aku akan kembali selepas ini.

Wait Malaysia ,
I will miss you  later on :)

0 gorjes: