Sunday, November 7

Jangan Cliche Sangat ,

Dalam dunia ni betul oang cakap- Tak semua benda yang kita suka, kita akana dah dapat. Dan benda paling kita tak nak dan tak duga, tu yang kita dapat. Kan senang kalau aku cakap straigh foward je. Karma is a Bitch. Aku tak suka karma. Karam melampau. Kadang- kadang aku rasa tuhan tak adil sebab aku pun kurang dekat kan diri dekat tuhan. Nak kata jahil sangat tu. Memang salah. Tapi , aku baru rasa apa yang kau panggil '' takdir''

Sometimes you have to stand alone to prove that you can still stand.

Bukan senang nak jalan atas kaki sendiri kalau tak ada orang belakang yang menolak ke hadapan. Aku macam kau juga,perlukan seseorang untuk sesuatu. Sesuatu untuk seorang. Aku bukan cliche sangat nak cari yang Perfect Match(hambekk lagu Bittersweet dah keluar). Tapi bila kita dah jumpa. Dia orang lain yang punya. Kan susah macam tu. The best ways is kena jadi kawan baik(dia kata lah, uya).

Dalam kata kawan baik boleh kissing eh ?


Takpe, orang kata kita sekarang dah urban. Benda- benda tu semua biasa jelah kan. Tak salah pun kan ? Fikir- fikir dan selamat beamal :)

0 gorjes: