Sunday, December 5

Aku Rasa rasa la

Aku rasa sekarang  aku kalau melepak makan akan order' Teh O Ais'. Entah kenapa kemain addict sangat dengan air kosong tu. Maikk aih, kalau dah duduk kedai melayu bawah tu memang takde kerja lain lah kan. Mengumpat. Ape nak jadi kau ni kunjik ? Tak sedar diri ? Kemain aku diam, kemain kau duduk mencanang cerita aku. Nak aku senyum lebar sampai dahi ke kawan ? Sudah-lah kau. Bangga sangat kawan dengan orang hot. Oh Lupa , kakak kakak kan. Mesti tak mahu kalah dengan adik adik.

kakak,

Kakak rasa kita ni baik tak ? Lalu kakak kata- eh kau mana baik.Jahat! depan mak bapak pijak semut puun tak mati kau kan. Adoii. parah kau ni kecikk. Tapi kecik selalu amik jalan mudah dengan melupa-kan apa yang si kakak sewel ni cakap. Sebab si kecik tahu si kakak belagak baik dan si kakak sebenarnya lebih teruk dah ni. Kesiannn kakak. Kan kakak ?

0 gorjes: