Friday, December 3

Hai


Hai, nama saya Lulu Raisyah. Saya seorang perempuan separuh baik. Kalau saya mengaku saya baik, maknanya saya bohong. Anda percaya ?

Hai nama saya Lulu Raisyah. Saya ada keluarga besar. Dalam ramai-ramai adik beradik saya paling dajal. Mak kata saya nakal dari baby lagi. Ouh, mungkin mak lincah masa tu. Mak kan rock mama. Mak selalu pening kepala sebab saya separuh lelaki separuh perempuan dulu. Selalu sangat nak main bola sepak. Sampai besar saya suka main bola. Tapi bukan bola sepak tapi futsal.

Hai nama saya Lulu Raisyah. Saya gemuk. Pejal kata saya tembam dia pun suka. Untunglaaa. Kalau makan nasi lemak saya boleh makan 2 pinggan. Maklumlah orang takde boyfriend. Kalau gemuk macam gajah pun tetap takde orang pandang. Kan kakak ? Saya ada perut yang comel. Fahmi selalu usik sebab dia geram. Dia kata ' nak bawak perut tu pergi mana ? '. Kalau keluar dengan diorang saya kena pakai baju yang besar-besar. Ala ala jersi bola Apit. Kesian betul jadi anak gajah sekarang ni. Erggggg tension.

Hai nama saya Lulu Raisyah. Saya kena terima hakikat yang saya sekarang ni dah gemuk =,=''

0 gorjes: