Monday, December 27

Sex Pistol

Lewat pagi tadi hanphone aku berbunyi untuk kesekian kali. Bukan dai buah hati yang tak pernah ada, tapi pada orang-orang yang jadikan aku ‘Dokter Cinta’.Aisayy, aku bukan orang yang tepat sebab aku sendiri tak punya cinta.

Cinta? Kau faham ke. It’s just a word. For me it meaningless. Sebab tu lepas Dolphine biru aku cuba dapat-kan Shahir. Tapi yang itu pun putus tengah jalan. Dalam hati aku selalu kata yang dia tak boleh jadi macam cina and dolphine biru. He can’t fulfill my dream. Yes, he can’t.


Terngiang lagi perkataan- You haven’t trying Lulu. You tak mencuba sebab tu you tak pernah dapat lelaki lain. You just stick to one person who like shadow. When it swept by wind, it disappear. You have to find another else. You must.

Okay, this explanantion might open your eye’s.

Bukan I tak cuba. Tapi bekali-kali I cuba, but I failed. I failed sebab you ada depan mata i. And betul apa you cakap, dalam hati I memang ada you lagi. Sebab tu I tak pernah rasa sunyi dan cari peluang untuk letak orang lain dalam hati i. Afterward,  I sendiri tak terbuka hati untuk orang lain. The main reason is- I cant to facing the failured again. I dah penat menangis dulu. Setahun yang lepas, I sakit. Saat tu I jatuh terduduk bila ingat apa yang I dah buat dengan dia setahun yang dulu. Perit pedih semua ada. I dah tak nak lagi. I penat.

Now biar I rasa  kasih sayang you sikit. Kasih sayang yang you bagi sama balance dengan orang lain. Im feeling like im couple with you. But the fact is- we are friend. I have to admit it. I tak kisah pun orang nak cakap apa sebab orang tak rasa apa yang I rasa. And rasa-nya you sorang je yang tahu the whole story.

Lepas ni tolong jangan repeate apa yang kita pernah cakap selama ni. And jangan Tanya i- ‘ Kenapa I tak cuba cari pengganti ?’. I dah bagi jawapan,and jawpan tu ada dekat you.

And sorry, I dah heartless.

0 gorjes: