Tuesday, January 11

kecil pelik

Dunia sangat kecil. Aku pelik. Dalam peta sangat besar, tapi bila di ingat kan balik, Malaysia ni sangat kecil. Sampai aku akan jumpa balik orang yang aku pernah sayang dulu. Demm it. Aku tak suka sejarah lama berulang. Aku benci. Entah, aku jijik. Maaf sangat cliché.

Si A kenal si B. Si B pulak kawan dengan aku. Si A buah hati lama B. Adoii, sangat pelik kan. Aku Melaka, kau jauh di sana. Macam mana si Shah Alam ni boleh kenal kau. Ouh, jangan salahkan Mark Zucknberg, si pengasas face-bookdoh. Facebook, is the one way to meet someone else. It make it difference. And it make a trouble. Fakk.

Sejak balik cuti seminggu dekat Melaka, aku banyak jumpa orang yang aku tak sepatutnya jumpa. Kalau dulu dekat sekolah dia musuh aku, sekarang dia yang datang tegur aku. Ah pelik. Dunia boleh berubah, inikan manusia.

Tapi tadi aku jumpa, Nizam Ghani lah Emma Nuna =.='

0 gorjes: