Monday, January 3

New Year.

(Skate rock, shah alam)

Selamat tahun baru.

Hello dunia. Hello Lulu.

Selamat tahun baru even aku dah lambat beberapa hari. Maaf. Aku kesuntukan masa untuk update blog(ini semua wifi kena penalty.Fakk you).Apa guna jadi student kalau tak memenuhkan library. Terima kasih kerana sponsor wifi dan air-cond yang sejuk. Krohh krooh pun sedap.

Tahun lepas, aku merundum. Macam datuk jatuh terduduk sebab saham merundum, aku jatuh tergolek-golek sekali. Kesian.

Tahun lepas, aku tak pergi tilik, sebab tu aku tak tahu apa yang bakal berlaku. Feng-shui pun aku tak buat. Lagi lah bertambah sial tahun 2010. bila aku ingat balik, aku banyak belajar dalam tahun 2010, even aku jatuh tersungkur. Sebab jatuh tersungkur tulah, aku Berjaya percaya pada keadaan diri aku dan make me belive, that I have to standing alone without anyone.

Aku selalu mimpi apa yang akan bakal terjadi. Dan mimpi tu selalu jadi kenyataan.

Selama tahun 2010, aku kenal macam-macam spesia manusia,manusia-khinzir dan manusia-jadian dan manusia-jahanam. Ape lancau kau, kacau aku. Dah cukup pahala nak usik orang lain.

Kehidupan campus aku indah macam awan mendung. Kadang-kadang hujan turun tak brhenti bila ada kilat yang pamer-kan gambar orang yang jadi penyeri aku tahun 2010. aku menangis sebab aku tahu aku rindu. aku bukan kaki tipu diri sendiri.

Aku tak salah-kan-takdir. Tapi aku percaya semua tu datang dari diri aku. Aku penah dengar satu ceramah dkat tv 'yang baik semua datang dari tuhan, dan yang buruk datang dari kita'.
kau kena sedar yang tak smua benda indah. Macam Aqila Ramli, dia pernah duduk sebelah Abu(cerita kami the movie), aku cakap aku jeles. Dia cebik senyum lepas tu ejekk. Jaga kau qila, aku jumpa Abu, aku peluk peluk dia, bagi kau jeles. Haha

0 gorjes: