Thursday, January 6

Screww it up


Bila hina dan luka menjadi azimat, semangat mungkin tersasar dari kiblat dan rasa kau menjadi bahan cacian setiap mata yang memandang. Paling utama adalah matlamat  di sebalik usaha tersirat muslihat durjana.

Aku mampu gelak dan gelak bila tengok kau yang tersasar jatuh tergolek bagai nak rak.

Setiap kali tahun baru akan ada azam baru yang menggunung. Azam nak buat itu ini dengan harapan Berjaya kelak. Tapi .. hampehh, tiada usaha melimpah ruah. Mana mungkin akan ada yang terhajat di hari.

Hajat aku tahun ni. Dean least. Makk, kite akan buat mak bangga sem 2 ni. Tak nak main-main dah. Tak nak habis kan duuit mak lagi. Kesian mak. Adoii. Nanti balik kite pergi pasar beli perut lembu okay, kite buat masak asam.

Pada aku kau looser, sebab perangai kau, kenapa kau perlu bangga kalau kau hot sentap? Kau tak rasa ke, selagi kau buat perangai perasan  bagus kau dekat semua orang, lagi ramai yang benci kau. Aku kutuk kau. Kau terasa ? padann.  Berubah weh, ini tahun baru. Tanam kan azam untuk lebih baik. Kalau kau baik, tak ada orang kata kau macam monyet lagi. Terkinja-kinja untuk tarik perhatian. Ohh, lupa kau kan paling tua, knowledge tinggi. Salutttt.


This song for you - Asking Alexandria- Stand up and Screme.

0 gorjes: