Monday, February 28

Aku tahu, aku tahu

Aku dah tahu kenape semua orang tak nak bercakap dan buat aku macam perfect stranger. Aku tahu. Yeah aku dah tahu dan aku melompat macam cacing panas. Aku tah aku salah, so aku guna medium ini untuk meminta maaf secara terbuka dan sekali lagi aku akan ulang dalam diri ' Buat hal sendiri lepas ni'

kalau dulu aku ada kau kau dan kau
kalau dulu boleh main badminton dekat bawah lama lama,
kalau dulu lepas class boleh duduk dekat medan tiga empat jam
kalau dulu boleh begurau,
kalau dulu aku tahu orang lain boleh twist cerita,
kalau boleh aku tak nak ambil tahu apa apa lagi.

Kenapa sekarang semua bla, berambus dan macam tak kenal ?

Memang susah nak puas kan hati semua orang. Paling susah kalau dapat member lama yang dah berubah macam lembu cucuk hidung. Macam lahanat. Lepas ni jangan kata nak lepak, ambil tahu pun aku tak nak.

kau sejak jumpa dia ka berubah sayang.

It's amazing when two strangers become the best of friends but it’s sad when the best of friends become two strangers.

0 gorjes: