Sunday, February 6

# Eh kau part 2

Aku rasa, aku banyak berjasa untuk orang sampai aku tak ada masa untuk diri sendiri. Padahal orang selalu pijak dan lacak kita macam kita ni perfect stranger pada diorang.

'btw lulu, im sorry. Aku lupa yang kita pernah jadi kawan dulu. And sorry sebab kacau line kau. Byee' Gangg !

Mana ada aku rasa kena lacak lagi dengan kawan sendiri. Kena depan-depan pulak tu.


'Eh lulu, aku Nampak si *** dengan orang lain lah, siap peluk cium lagi. Omg ! '

Alaa dah biasa lah dengar ayat macam tu.


'Kau kenapa bergaduh dengan si F**** tu ? Kau cakap apa dengan dia ?'

Ya allah, aku jugak ke yang kena ?

Haaa lagi best kalau kau letak semua masalah dekat kepala aku. Aku yang jahat. Aku yang ruin everything.

Susah sebenarnya jadi Lulu Raisyah, ramai sangat yang akan sakit hati dan menabur segala cerita kosong untuk kepentingan diri.

Sedar weh, kita makin tua. Dunia berputar. Rasa-rasa dah cukup bagus, buat buku autobiography untuk aku.

Senang sikit nak bagi tahu umum.

0 gorjes: