Thursday, February 24

Lamb Of God

Semalam, aku buat reunion kecil dengan setan-setan sekolah dulu. Aku suka menghabiskan masa dengan melepak. Aku rasa dah dua tahun aku tak membazir kan masa macam ni. Kali terakhir rasanya dengan Baby Bee. Itu pun seminggu je. Cukup lah untuk melepas rindu.

Tapi,
Aku memang rindu masa dekat sekolah. Lagi-lagi bab melepak ponteng kelas. Port mana aku tak tahu. Celah mana yang clear, celah mana yang tak clear. Aku kan pengganas sekolah. Mana kan aku boleh tak tahu. Kalau dulu orang pergi sekolah pukul 730 pagi, aku pergi sekolah 9 pagi. jangan salah kan aku. Salah-ka mummy, dia bangun lambat. Aku rindu nak main skodeng skodeng budak laki mandi bogel dekat kolam asrama,paling best, malam khamis akan ada pole dance, takpun lelaki berjalan bogel dekat coridor. Heaven. Tak payah nak tengok American Pie hari hari.

Hari ini,
Aku reunite balik dengan setan setan. Mak setan dan anak anak setan lain turut sera. Okay, terima kasih untuk Mymie sebab sponsor kereta. Mas Ozawa sebab melepak sama-sama. Lepas ni jangan pergi kolej dengan muka tegang okay. Nanti boleh gelak sampai mati.

Dalam kerata aku selesa duduk depan dengan kau :')

0 gorjes: