Wednesday, February 9

pun boleh *gaya cakap budak zaman sekarang

Aku baru lepas on call. Aku pura-pura belagak cool. Padahal dalam hati dah maki hamun. Pukimak betul. Koloni ape yang dah serap dalam kepala aku ni. Sungguh Tak cool betul lah.

Pakcu kata - ' sharing is caring Lulu'

Tak cool langsung =.='

Idea untuk berbaik dengan tiga generasi dan kedudukan yang berbeza adalah sangat bodoh.Aku maksud kan berkawan dengan exgirlfriend boyfriend aku sekarang atau pun exboyfriend aku punya girlfriend sekarang.

Aku dah beberapa kali cuba dan aku gagal. Sebab aku tahu idealogi ni, adalah paling bodoh pernah di create. Aku rasa Zsa Zsa Gabor mesti kecam kuat penyataan ni.

Tapi, aku baru  perasan. Bila 3 kumpulan manusia ni berjumpa. Akan ada yang pura-pura kata ' its okay sayang, pergilah lepak. Take your time. I tak kisah pun. Chill lah, lama kan tak jumpa'. Aku rasa masa tu, aku manusia paling bodoh dalam dunia bila cakap macam tu.

Cuba kau bayang kan, gelak tawa dan tepuk tampar yang diorang buat sebentar tadi tiba-tiba bagai arus elektrik yang merenjat segala pemikiran dan idealogi untuk jadi ' Im the coolest  girlfriend/boyfriend in the world'. Kau bodoh kalau kata itu adalah satu idea bagus. Padahal kau sendiri tergugat.

Ah, aku yang rasa. Bukan kau.

0 gorjes: