Sunday, February 20

Vandalisme

Terasa dan tergugat.Aku rasa dua perkataan yang aku tak mampu buang dari dalam diri. Cukup lah sembilan sepuluh bulan aku cakap tidak. Kini aku kata ye. Ye sebab aku dah lali. Lali dengan benda bodoh. Konfrontasi yang datang aku hadap. Aku tahu kau baca sebab ini medium yang paling berkesan untuk kau berkomunikasi dengan aku.

Terasa kena bunuh dua tiga kali bila kau berlari macam tu.Patah sayap dua tiga bulan.Redah jelah nak. Dah nak jadi. Tapi aku tahu, dia masih singkap aku untuk sesuatu. Kalau kau yakin, dia kan patah balik mencari sarang yang lama dia hinggap.

Aku yakin.

Tapi untuk future-future yang akan datang. Aku rasa kau dah kenal aku lebih dari mampu. Cukup segala aspek. Tapi, what the hell. I can reach you. Sorry, aku masih bau uberman sri petaling -,-'

@RT LuluRaisyah - salah ke kalau aku jiwang sekejap..?

0 gorjes: