Sunday, October 25

178 post


one four three . eh nyah , sumpah aku rindu gila kau nyah , aku rindu sangat nak duduk dalam kereta kau dan memekak masa kau drive sampai kau nak langgar bontot kereta orang hari tu masa dekat duyung . nyah lagi , dah dua hari aku tak jumpa kau , dah dua hari asyik membebel dalam handphone je , tadi kau keluar tak bawak aku pn , sampai hati kau kan ? takpe , aku patut duduk rumah sebab aku ni pemalas nak kemas bilik yang bersepah tu . aku pn boleh belajar buat kerja rumah jugak . plus , oh nenek atiqah aqilah , terima kasih lah sebab membaca belog aku yang main pakai tulis je .kau punya belog pn sedap jugak , rasa papadom .
minggu depan aku dah start kena belajar betol-betol sebab spm dah dekat . megamall pn aku tak jumpa lagi dalam masa sebulan sebab si doremon dah deal , kata tak boleh keluar selama sebulan . sepi kata dah lama tak nampak aku dekat sane , takpe , muka aku ni tak kan nampak lagi sebab dah kena ikat dekat rumah . ok , untuk entry kali ni cukup lah . aku dah mengantuk , sebab malam karang kena pergi rumah uya dan belajar math .
MUHAMMADSYAFIQMUHAMMADSOFIAN , iloveyou .