Thursday, October 29

gugu

gua bengang dengan lu . hanat . Pundek . dengan dengan kau ah cibai ? kau dah curi boyfriend aku , now kau kata tak nak share dengan aku pulak ? kau kenapa ? aku tahu kau kata boperen aku tu gebu . ape semua . tapi kenapa kau ? dulu kau buang dia dari hidup kau , sekarang kau datang kutip balik kan ? apa motif kau ? ape ? kau tahu aku dengan dia hari-hari , tapi kenapa kau tak tarik diri je ? kenapa aku mengalah dan benarkan kau kawan dengan dia , sebab aku tahu kau pun perlukan dia , aku pn perlukan dia jugak . aku bukan selfish .

aku tak kan marah sape-sape yang pandang aku batak dengan dia ke ape . sebab itu yang kau buat selama ni . Rasanya aku berhak bersuara secara rambang. Tak spesifik pada mana-mana pihak pun. Maaflah kalau kau rasa pedas dengan cili yang kau sendiri tabur. kau fikir apa yang kau dah pun buat dekat aku . Fikir . Aku tak minta pun kau fikirkan tentang perasaan sedih atau kecil hati aku. Seribu rasa kesal dalam hati aku ni fikir sebab jadi terlalu baik dengan kau . Terlalu bertolak ansur, mengalah, kalau boleh ada duit tu nak lebur semua pada kau yang sayang sangat tu . Sedangkan orang yang aku sayang tu tak pernah hargai aku sendiri . Aku sedih sangat .

kau perempuan yang curi boyfriend aku , Please pulangkan . Jangan jadi TAMAK .