Monday, October 19

errrr err errr errr kids of the century



aku pun ingat kita da 0-0 but since haritu tibe2 aku bukak kau punya blog then ada plak yg sama dgn aku kan?yg KAWAN kau tu sebok lak pehal?takde keje jage tepi kain org eh?n btw aku bukan mencarut ok?aku bgtau je kan?n jgnla suka2 hati panggil org bitch kan.aku taula ada org panggil kau bitch.so takpayahla nk panggil org lain pun bitch.bukak kamusla weh tgk mksud bitch tu hape?mmg aku tersenyum gak bceentry kau ni.sbb kau ckp act like a teenager kan?so,takpayahla nk melantun balik?ckp org cermin muka kau yg lawa tu dlu la.haha.agas?aku rase kau yg agas.end,babai!pity you :)


AKU LANTUN NIE  :
ok , kita memang dah tak ada ape-ape kan ? Deal ? aku pun manusia jugak , bukan ayam , yang tak reti lintas jlan tu semua . aku tengok jugak mtv , tgk jugak gaya si agenesss din kau tu bejalan dan katwalk kat runnuway . aku suka kau suka ? alah , benda tu small nmatter jelah . adat manusiakan . aku dengan KAWAN aku tu same-same minat si minah lesbian tu . ape ade hal * like errr
KAWAN aku tu buka lah sesibuk si sape tu ? hmmm , si ageness dinn punya PA . oh , bukan , dia tu sekadar nak tinjau belog-belog kau and kawan-kawan yang lain je . sekadar nak menambah dosa yang da sebakul nie .

BENGANG :
aku panggil kau bitch ? bila-bila ? tak pernah  pn terniat bagi kau gelaran sesedap tu . kan kan kan ?
aku miskin , mane mampu nak beli kamus . pekataan-pekataan lucah tu semua kau belajar kat sekolah je .
boperen aku yang mskin tu pun tak mampu nak belikan aku barang-barang jenama  asperitt roksai ker padini atelantik pn tak . HAAA , tengok ade orang tengah gelak-gelak baca *BLUR
nanti aku beli je cermin besar-besar letak dekat rumah , senang aku nka guna , kau kalau nak guna datang lah , bawak lah hamkejadah pape . nak senap-senap picturan pn tak pe . mak aku kata CHILL .


LAWA :
aku ker ? terima  kasih lah becerita pasal aku yang lawa nie dekat kawan-kawan kau ker . takpe , mak tak marah pn nyah . kalau tak lawa, takdelah ,aku dapat boperen yang miskin sangat tu . bawak pn WJV 5074 yang buruk jeh .

KONKLUSI :
gua tak heran beb . kawan gua pn kata lu macam tu .