Wednesday, October 21

uberman


 nah ! ini dia si jantung hati aku . si Doremon . sumpah aku terlalu sayang dia , mungkin dah lama kau bersama dia buatkan aku terlalu sayang dekat dia . hari-hari aku lalui dengan dia . pergi balik sekolah , makan minum dan ape yang berlaku dalam hidup aku , sia mesti ade dekat dengan aku . oh , terima kasih my Doremon .
people can say , on whatever they want . please ,
aku tahu dia selalu baca belog aku , aku tahu dia selalu ceroboh masuk myspace aku ,  tapi aku takpernah kisah dengan semua tu . dia ada hak nak buat benda tu semua . eh sayang , nanti cuti aku ubatkan kau puding caremel kesukaan kau , dan esok kita akan pergi cari dorayaki kesukaan kau jugk . HAHA .
tadi masa dalam kereta . aku peluk dia kuat-kuat sebab aku rindu dia . dia cakap aku kena histeria sebab dah lima hari tak jumpa . oh Doremon , kau tahu tak aku suka gigit bahu kau sebab aku memang suka buat macam tu  . *innoncent face . aku tak mungkin  akan dapat pengganti kau , seriously aku cakap . kalau ada pun tak kan pernah sama .aku tak boleh hidup takde kau sayang . please .
muhammad syafiq bin muhammad sofian , i love you .