Saturday, November 28

i miss all of themm



jass , shida , lulu , aredd , batt , afixx and tak kenal . HAHAHA sorry -,-

firstly nak cakap welcome back dekat bee sebab berjaya pulang ke melaka sebab dah dua jam dia tunggu aku dekat melaka sentral tadi.Sorri lah ada masalah teknikal tadi.Ok masa bangun pagi tu dah set mind dah nak keluar ape pun jadi memang nak keluar sangat-sangat. Dah rindu dah dekat padang tu HAHA selekeh gila .

lepas mandi terus je pergi mc pick up bee and pegi dp. First masuk je dah jumpa ayie HUH ? then pergi jumpa Doremon jugak dengan kakak . seriously nak minta maaf sangat dengan kakak and doremon sebab tadi aku kua pakai shortt . im not a good pretending  ;) i be myselff . Aku tahu memang aku salah pakai macam tu semua sebab kau memang tak bagi . Lastt , im sorrrry (amer raja lawak cakap)

masa jalan-jalan tu jumpa korang-korang dalam gambarr HAHA seriously rindu gila .
ared kenapa kau kaluar tak cakap aku huh ? Bawak shida pulak tuu ! i jeles nyah .apepun  siyes aku rindu sangat nak keluar ramai-ramai macam nie .

TO MY DOREMON : sorry -,-