Tuesday, November 24

meowww



aku akan mula memblogging balik sebab SPM aku dah nak habis . and and and well  , IM BACK .
aku akan tulis ape kejadah yang aku rasa nak tulis dan ape yang aku akan carut takde kena mengena dengan semua orang . aku kasar . kesian si Doremon terpaksa hadap jugak aku yang kasar pluss degil nie .Ai shi teru lah <33
mula mula aku pergi sekolah tadi memang macam best sebab hujan , nak bangun mandi pagi tadi pun badan bengkak nak mati . Malas .Masa aku sampai sekolah aku takut sangat sebab tengok semua orang baca agama Aku tak pandai sangat sebab aku malas .Malas.Malas.Aku pergi terus dekat suzie , tengok2 diorang semua baca buku.Argg takut lah , macam mana nak jawab nie.Aku nerves masa masuk tadi .
Tapi aku keluar dengan muka bodoh aku jugak sebab dapat jawab semua soalan tadi HAHA . kau kau jangan jeles ya , aku dapat jawab baik punya tadi .

pluss : can you give me a hug ? i rinduu u