Friday, December 18

anak perempuan



Malam semalam adik perempuan kawan gua kantoi bawa masuk lelaki dalam rumah. Umur baru belasan tahun dah pandai bawa masuk lelaki.
Teruk budak lelaki tu kena lipat dengan kawan-kawan gua. Bayangkan tujuh orang lipat seorang, sepak terajang penumbuk penampar siku lutut semua dapat. Adik perempuan kawan gua pon tak terlepas, mana boleh bagi seorang je.
Sadis gua tengok budak lelaki tu kena lipat. Dah teruk kena lipat, datang pula abang sulung budak perempuan lagi la teruk budak tu kena. Yang ni gua dah tak sanggup nak tengok. Biasa la gua kan jiwa sentimental.
Nasib baik ada orang tahan, kalau tak mau pengsan budak lelaki dengan adik perempuan kawan gua tu pengsan.
Aish, budak-budak sekarang. Gua pon tak boleh nak cakap apa, gua ada adik perempuan juga. Gua risau juga. Yelah, depan kita nampak baik tapi kat belakang siapa tahu kan. Haih.