Saturday, December 12

aku terasa


hai ,
aku semalam memang happy sangat bila siang , kadang-kadang aku sampai rasa yang kau tak nak malam tu datang , sebab bila malam aku sure lah yang aku akan bergadoh lagi , Ah apesal ah palat sangat life ni , aku benci sangat. Bukan apa , aku rasa macam tak fair je bila di layan aku macam tu .Kau buat apa semua ku tutup je mata . tak cakap apa-apa pun , tapi bila kau , kau cakap macam - macam .


aku pagi tu pergi keluar dekat dataran , bukan suka-suka pun pergi . Dengan zee and uya semua, aku pergi sebab aku nak interview  kerja dekat hush puppies je .masa lepak stop point tu , aku jumpa abang Adam .
lepas tu aku lepak dengan afa semua dekat subaidah , aku pick afiq sebab dia tak tahu jalan sini . lepak dengan ajim semua lepas tu aku balik . kau puas  ? dah tahu apa aku buat seharian tu ?

balik malam aku dah start kena  kemas rumah , ada family trip nak datang .memang penat gila sampai tak dapat pegang hp pn . Hmm dan lepas tu kau marah-marah aku , kata kau lupa kau semua , bukak mata dan tengok lah apa aku buat . Lepas ni pasang cctv dekat kepala aku ni , tak pun dekat rumah aku . lagi senang .

sudah lah aku penat ni ,
jangan sapa-sapa cuba panggil nama kau ,
aku tensi rasa nak jerit dan lepak minum arak dekat bistro jonker je

bye .