Tuesday, December 8

no rain



selamat pagi dan selamat bakal petang -,-

semalam aku tidor agak lewat sebab siap kan sesuatu yang agak bermakna dalam hidup aku , aku tengok langit tu macam mendung je , faham ker dengan perasaan aku ni ? siang malam ade je yang nak di gadoh kan dengan si  doremon tu , hmm , aku kadang-kadang penat nak memekak dengan dia tapi entah lah, bia jelah , grow with flow lulu . Try to live by yourself .
dia kata kata aku boleh hidup tak de dia ? ape nie , selama ni aku hidup dengan kau hari-hari . pergi sekolah balik sekolah semua dengan kau kan ? makan tidor pn sama .apa yang kau buat mesti kau tahu , kadang-kadang tu mak kau pun tak tahu ape aku sendiri buat .Kau  penting dalam hidup aku kau tahu tak .
tapi,
aku kena kuat , kuat hadapi benda nie , kuat untuk terima hakikat sebenar . semalam jenuh aku pikir ape salah aku pada kau .pikir kenapa nak marah sedangkan kita dah 8 bulan bersama . Memang aku tacing, sangat sangat tacing. But h, kita manusia everyone make mistakes kan kan?Aku pun buat salah, kau buat salah, dia buat salah. Dah memang lumrah, dari kesilapan kita belajar erti hidup. Dari kesilapan juga kita tahu nak bangkit semula dan dengan silap salah juga kita tahu kekurangan kita.Dana ku belajar untuk terima hakikat semula . kau jangan ego sangat , memang kau bertuah dikurnia kan pelbagai kelebihan tapi kau jangan salah guna. kawan aku cakap , ingat dekat atas sana ada kuasa lagi kuat .
last ; bye
iklas hati Quraisayh mohd syarif