Friday, January 15

Aku Nak Jadi ?



berhabuk rasanya blog aku skarang , jarang update.Aku kekurangan masa dan tenaga sebab aku busy akhir-akhir ni.Banyak kerja.Banyak masalah segala.Aku penat.Sampi bila nak macam ni.Esok ? Lusa ? tahun depan ? Bosan,

Berapa jam lepas aku buat Sogo tu mak bapak aku yang punya sebab aku main pakai blah je.Malas aku nak kerja .Perangai staff macam hanat.Belagak gila.Aku pakai roxy,kau pakai ap? Cap downtown heras eh lulu? ye , aku pakai murah je.Mana mampu.Pundek kau ah betina.

Aku break lepas tu aku terus je blah naik tren balik.Puas hati aku .Gaji rendah .Kerja macam nak mati.tak berbaloi hoi.

Aku tahu aku memang choosy bab kerja .Tapi ,kalau permanent dah macam lahanat perangai.Baik berembus terus.Jangan semak kan kepala.Aku tahu aku salah kerja sehari je.Suka hati kau ah nak kerja ke tak.Kau ada kesah .