Friday, January 15

Kerek sebentar Bersama Marlboro Light


 ( gambar hanya sekadar hiasan)

Aku perempuan .Seryes suka benda yang gedik-gedik.Kalau boleh semua barang nak tunjuk.Pakai baju apa .Selipa apa.Barand apa.Beli dekat mana .Jalan Bukit Bintang ker?Ah tu semua bajet lebih.Nak hot cepat.Blah ah weii.Balik letak muka dalam bowl pn baik.Mati lagi baik.

Tadi masa aku onhteway balik rumah,aku lepak dekat Sogo.Cam bodoh je.Lama pulak tu.Aku nampak satu betina ni.Maksud aku perempuan yang aku tak layak panggil perempuan.Biar aku gelarkan dia betina.Perangai tak serupa bikin.Orang lelaki nampak pun malu nak mengaku member.Aku tahu ayat aku klise.Tapi aku yang tak suka.Aku peduli apa.

Kau kesah ? pergi mati-lah.

Aku paling FUCK perempuan yang smoker.Sumpah perangai macam lahanat.Dah tak ada benda nak buat ker?Nanti kau beranak ,anak cacat baru kau tahu.Akal letak dekat mana ? kaki ? Baguss.Aku suka.Aku selut ah lelaki yang tak smoke.Macam abang dalam gambar ni(ceh,promote ni).Tak Jantan ah hisap rokok.Duit kau yang tabur hari-hari tu bagi aku beli baju pn ada faedah la.Okay perempuan - perempuan ?