Monday, January 25

Girl-friend RAMONES ,



Aku rindu girl-friend si RAMONES tu.Nak balik.Nak romen-romen dengan dia.Nak nangis dengan dia.
Lepas tu malam - malam buat maggi .Ah aku rindu semua tu.Ah sial ! Sejak duduk negeri lain , aku rindu sangat semua tu.Tapi aku tak nak balik Melaka lagi sebab ada Poser.Benci aku  meluap-luap bila kenang kan dia.

Uya , aku rinduu   T_____T

Bila kau nak datang jumpa aku ? Aku rindu tah tak , dekat sini takde sape-sape pn.Duduk rumah online je.Kau pun buat benda yang samakan ? Kau duduk sorang-sorang jangan tensi sangat okay.Duduk je diam-diam dalam sangkar tu.Tunggu aku balik ke.Kau jangan gadoh-gadoh dengan RAMONES.Aku tahu kau sayang sangat dia.Dia pn sayang kau .Sudah.Jangan fikir yang bukan-bukan.

Kau tunggu aku balik taw yang.Kita keluar lepas tu kita tud tud tud .