Monday, January 25

Lulu-fake-face



Jangan sangka muka aku yang tersengih bagai macam ni , buat hati aku riang.Haram.Kau tahu tak aku sedih sangat sekarang.Double triple Looser.Makk ai , rasa nak mati kejap pn ada.Nak terjun dari apartment ni pn ada.Nak langgar mamat Myvi dekat Hajris pn ada.Ape ke hal-nya aku ni ! Boleh mati sekejap tak ?

Kakak aku cakap minggu ni dia nak balik Melaka.Aku nak ikut tapi dekat tempat kerja aku cuti semua dah full dengan staff yang lain .So aku dapat cuti awal bulan je , tempat keje aku ada cina , india , melayu.Budak melayu macam biasa kena tunggu turn raya , baru dapat cuti sakan ! Nak balik lah , nak romen dengan Uya and Yaya .Aku rindu sangat nak makan asam pedas perut lembu Mama dengan asam pedas daging mak aku.Meleleh je bila makan.

Aku nak balik , tapi aku tak-nak tinggalkan AnakCina.