Sunday, January 17

Kau kecut kan ?



Memang dasar lelaki semua pengecut ker ? Coward ? Sape-sape yang tak puas hati boleh jumpa aku dan terangkan keadaan sebenar si manusia bernama lelaki pengecut . Boleh ? Anda amat dialu-alukan ya . Sekian Terima Kasih.

Aku sambung cerita si lelaki pengecut yang pernah aku jadikan buah hati satu masa dulu.yang pasti bukan sekarang..Bagi aku dia mati dalam mencari jalan penyelesaian sendiri.Tak mampu untuk terus berdiri atas kaki sendiri dan berperangai seperti pengecut.Aku puas bila kau tinggal kan aku sebelum keadaan jadi lagi parah.Aku tak gila bila kau buat macam tu tapi,aku pelik bila kau mengelak untuk bercakap dengan aku ? kau takut kena maki ? kau takut dimaki ? Sudah dasar lelaki pengecut .

Kau jangan bangga bila ada yang berdiri sebelah kau sebab yang berdiri tu dulu pernah tinggalkan kau .terkapai-kapai mencari yang lain.Dan aku yang menjadi mangsa kapaian kau.Aku bodoh sebab pilih kau dah buang lelaki lain yang kau ada.Aku menyesal sampai mati sebab kau.Puas ?Sampai sekarang orang yang aku buang masih berhubung baik dengan aku.Sebagai kawan dia tak nak tengok aku sedih.Macam bodoh kerana jantan macam kau yang memang dah termakan nasi kangkang.Haa aku puas cakap macam ni , bagi aku kau lost .

Medium ni aku gunakan untuk tatapan umum.Bagi diorang sedar akan apa yang berlaku pada aku sebagai pengajaran.Aku tak nak perempuan yang bakal jatuh ke tangan lelaki pengecut macam kau  alami apa yang aku rasa.Perit.Macam clorox masuk kepala.separuh mati aku rasanya.Pahit.Memang dasar lelaki tak pernah cukup dengan satu perempuan.Aku akui sendiri.